JUL OCH FLYTT

 
 
Mitt i allt kaos kommer julen allt närmare.
Och pynten som kommit upp måste
plockas ner igen när fotografen kommer
nästa vecka.
Det är en jäkligt svår balansgång det här
och jag har inte riktigt kontrollen än.
Det är så himla mycket som måste göras
i ordning på bara en vecka.
 
Styling av lägenheten har jag valt att göra
själv så det kommer ta lite tid.
Golvet ska upp så att parketten som
ligger under kommer fram, lister ska upp,
hål ska spacklas och målas, vissa möbler
måste bytas ut, grejer måste packas och
tas ner till förrådet etc etc..
Listan är lång, och med en kille som
måste sondmatas var 10:e minut så
är det svårt att få något gjort.
Det- och att F ska vara med på ALLT
och pilla på ALLT haha.
 
Så nu hoppas vi att hemsjukvården i
Kungsbacka kan hjälpa oss nästa
vecka så att F kan vara där istället.
Då blir man nog förvånad över hur
mycket man får gjort på bara en dag!
 
Jag försöker bara se framför mig när
jag och F står där i nya lägenheten
och kan andas ut och ta allt i vår
egen takt. Det ska bli så bra ❤️
 
 
BARNCANCER | flytta, jul, leukemi, mamma, styling | |
Upp