JULPYSSEL

 
 
I år ska jag göra en egen julkalender till F!
 
Så igår köpte jag lite grejer så att jag kan
börja med kalendern, samt tio små roliga
grejer att ha i paketen. Vi får ta dom sista
efterhand.
 
Hoppas nu bara att jag hinner!
 
Idag vågade jag ta med F ut en sväng.
Han har varit så himla torr och sårig i
huden, särskilt ansiktet, så jag har inte
velat riskera att göra det sämre.
Men dom senaste dagarna har det blivit
mycket bättre!
Så nu fick vi äntligen testat nya regn-
kläderna också, vi är supernöjda.
 
F tyckte det var jätteroligt att få springa
runt o leka lite ute.
Fast han vill gärna leka med förskole-
barnen och det river i hjärtat när jag
måste ta bort honom när han går för
nära dom..
F kommer vara extra infektionskänslig
nu första månaderna efter behandlingen.
 
 
 
BARNCANCER | Behandling, bebis, infektionskänslig, jul, leukemi | |
Upp