1 VECKA TILL SISTA BEHANDLING!

 
Detta inlägg hade jag tänkt skriva igår när
det var exakt 1 vecka kvar.
Men vi har tyvärr fått spendera dom två 
senaste nätterna på sjukhuset.. Natten till
idag sov jag här med F och det blev ett
helvete.
 
Anledningen till att vi är här är att vår pump
som driver näringsdroppet släpper igenom
luft. Detta har vi haft ångest över länge, men
det har ju inte funnits andra alternativ.
MEN, lördags natt skulle jag bara kolla till
droppet så allt såg bra ut, det brukar jag göra
varje kväll innan jag lägger mig.
Och jag såg den stora luftbubblan som var
på väg in i F. Den hade gått rakt igenom
pumpen UTAN att den larmade!
 
Så jag ringde hemsjukvården och sa att
dom fick komma och koppla bort det.
Sista gången jag använder den jävla
opålitliga pumpen, tänkte jag.
Men senast inatt använde vi den igen på
sjukhuset. Dom hade ändrat inställningen
så att den skulle bli extra känslig om
det kom luft. Men den har inte larmat 
på hela natten så jag vet inte om det funkade.
 
Varför ingen från dagvården har ringt och
frågat service om detta tidigare vet jag inte 
Och det gör mig förbannad. 
Vi har informerat om detta problemet under
flera månader.
 
Allmänt | |
Upp