TUFFA TIDER

 
 
F mår inte bra just nu.
Även fast, som jag skrev i förra inlägget,
så är han glad varje morgon och delvis
under dagen.
Men vi märker ju på honom att livet inte
är roligt just nu.. Det är riktigt hemskt att
se sitt barn så nere.
 
Samtidigt som livet är riktigt tufft nu pga
F's ben så kan jag inte sova på nätterna.
Mina grannar väsnas från sen kväll till tidig
morgon. Ofta väcker de även F, ibland 
flera gånger per natt.
Dålig hjälp från HSB är det också, känner
mig så sjukt besviken på föreningen.
Kan jag inte få ha lite tur någon gång!?
Kan inte vi bara få slappna av lite nu efter
allt vi har varit med om- och bara få vara?
 
Detta är anledningen till varför jag inte har
skrivit på ett tag. Jag är helt slut.
Det är flera andra saker också som jag bara
inte får ordning på. Typ mitt liv.
Det är inte lätt att komma tillbaka till det
normala, särskilt inte när det inte känns
bra att ha F på dagis än pga maten.
 
21. september har vi återbesök hos barn-
röntgen och ortopeden.
Hoppas för allt i världen att F blir av med
gipset då! Jag vill att han ska bli glad igen.
Min fina, busiga, underbara pojke!
 
BARNCANCER | |
#1 - - Anton Lind:

Beklagar motgångarna! Vi bad för dig och F idag i kyrkan.

Diktbloggen är än en gång uppdaterad. Med största sannolikhet för sista gången. Men man vet ju aldrig.

Allt gott!

Upp