OJ VAD MAN HAR ATT GÖRA

 
FÖRLÅT för dålig uppdatering.
I lördags fick vi åka till sjukhuset under 
dagen för att hämta grejer till hemsjukvården,
och sen på kvällen var jag ute med en
tjejkompis och firade lite.
När man har letat så länge efter en 
lägenhet så förtjänar man lite bubbel.
 
Så jag låg bakis och tyckte synd om mig
själv hela dagen igår 😅
Asså bakfyllan blir bara värre och värre!
Så F och pappa fick en hel del quality time
under helgen.
 
Idag har jag pratat med mäklare och banken
och försökt planera hur jag ska gå till väga
för att göra lägenheten så fräsch som
möjligt innan försäljningen.
Jag kom fram till att mäklaren får ordna
den biten och bara tala om för mig vad
som måste göras eller flyttas.
Jag kan faktiskt inte det här och måste
helt enkelt förlita mig på nån annan.
 
 
 
 
F's förkylning är nästan helt borta.
Ingen hosta, ingen feber. Endast en sjukt
rinnig näsa kvar som han tycker om att torka
av på soffan.. Inte särskilt kul, speciellt
inte om man råkar sätta sig på det.
Men maten och sömnen är såå mycket
bättre! Så nu kan vi slappna av lite.
Dock är F väldigt torr och sårig i
ansiktet igen, vi smörjer som galningar
men det verkar inte göra nån nytta.
 
Nu är jag nästan klar med F's kalender!
Kommer bild inom kort.
 
BARNCANCER | barncancer, bebis, familj, förkylning, föräldrar, leukemi, lägenhet, mamma | |
Upp