DET SNÖAR UNDERIFRÅN

 
EN ganska bra metafor för vårt liv
egentligen. Allt är upp och ner.
Men allvarligt- när jag vaknade imorse
snöade det uppåt! Haha.
 
F's pappa fick åka med honom till
sjukhuset idag eftersom jag fort-
farande inte är frisk.
Jag har inte fått veta hur blodvärdena
såg ut och jag är lite orolig för att
F börjar bli sjuk även han.
Rinnig näsa, nyser jämt och sover
dåligt. Hoppas det inte är nåt
allvarligt bara.
 
 
Hittade en gammal bild från när vi 
precis hade fått diagnosen.
Tänker på allt vi har upplevt efter det.
Livet är så orättvist.
 
Men F är stark och jag måste tro på
att han kommer att besegra cancern.
Jag skulle bara önska att någon kunde
lova mig att F kommer bli frisk.
Man känner sig så himla osäker jämt.
 
BARNCANCER | ALL, barncancer, bebis, leukemi, superhjälten, supersnöret | |
Upp