SOM JAG HAR SAKNAT DIG

 
IGÅR kunde jag äntligen åka hem och
vara med F igen!
 
Jag mår mycket bättre och febern är borta.
Men F's pappa får agera ensampappa
några dagar till tror jag, haha.
Kroppen är trött och jag vill vila upp mig
ordentligt innan jag är med i vardagen
igen. Annars orkar jag nog inte länge
innan jag blir sjuk igen.
Det är tufft att klara av matningen plus
alla andra vardagssysslor.
Längtar så tills F äter själv igen.
 
F mår superbra iaf!
Skönt att jag inte smittade honom, det
hade varit katastrof.
Så det var nog värt det ändå, att hålla
mig undan senaste veckan.
Imorgon ska vi till sjukhuset där vi ska
träffa en magdoktor som ska kolla
så att det inte är nåt fel i magen.
Så att man kan utesluta det som en
anledning till att F inte vill äta.
 
God kväll fina ni!
 
BARNCANCER | ALL, barncancer, bebis, förälder, leukemi, sond | |
Upp