SÖNDAG

 
 
OJ vilken fin helg det blev! Iaf igår 😅
Jag, F och hans pappa gick först till
lekplatsen och sen till Sjöfartsmuseet.
 
Där fick F titta på massa fiskar och båtar!
Han tyckte att det var superkul.
Nästan lika roligt som Liseberg haha.
Det var en riktigt fin sommardag igår,
och vi kände oss som en helt vanlig
liten familj.
 
Det är helt otroligt att vi nu kan ta med
F till typ Liseberg och andra roliga ställen
där vi tidigare inte har kunnat ta med
honom pga hög infektionsrisk.
Det är klart att det är farligt nu också
om F skulle få en allvarlig infektion, men
nu har han lite bättre immunförsvar och
kroppen är starkare.
 
Nej, när vi gick igenom det intensiva
första året med behandling hade jag
aldrig trott att F nu vid 2 års ålder
skulle kunna springa runt på Liseberg
och busa.
 
Jag måste också få skryta lite av hur
duktig F är på att prata och sätta
ihop meningar.
Här om dagen sa han:
"Pappa bil ute här!"
Vi frågade om han ville åka hem till
pappa 😄
 
Han är alltid på så gott humör också,
min fina kille. Alltid glad och mysig-
och så snäll!
Jag är så stolt över att vara din mamma ❤
 
 
BARNCANCER | ALL, barncancer, fuckcancer, leukemi | |
#1 - - Anton:

Hej!
Du kanske minns mig. Jag skrev en kommentar 13 maj. Jag berättade att jag tände ljus och bad för dig och F. Jag hade också en diktblogg. Nu har jag lagt upp tre nya dikter. Om du inte kommer ihåg adressen är den: poemstoreadwhenyouaredown.blogspot.se

Jag blir glad av att läsa att F är så glad trots att han inte äter. Jag fortsätter tända ljus och be för allt som väntar framöver och för att ni ska få en fortsatt riktigt härlig sommar!

#2 - - Anton:

Hej!
Du kanske minns mig. Jag skrev en kommentar 13 maj. Jag berättade att jag tände ljus och bad för dig och F. Jag hade också en diktblogg. Nu har jag lagt upp tre nya dikter. Om du inte kommer ihåg adressen är den: poemstoreadwhenyouaredown.blogspot.se

Jag blir glad av att läsa att F är så glad trots att han inte äter. Jag fortsätter tända ljus och be för allt som väntar framöver och för att ni ska få en fortsatt riktigt härlig sommar!

Svar: Hej!Jag kommer ihåg dig.
Tack för din omtanke och lyckönskningar,
vi önskar dig en underbar sommar!
mammatillf.blogg.se

#3 - - Anton:

Ursäkta att det blev tre gånger! Var visst svårare att kommentera på telefon än på dator.

Upp