SÅ FORT MAN VÅGAR VARA GLAD

 
DÅ vänder det såklart.
 
De senaste dagarna har F börjat
kräkas igen, och planen med 3
timmars mellanrum mellan målen
känns jävligt långt borta igen.
Fan.
 
 
Men F trivs bra i öppna förskolan och
vi var där för andra gången idag!
Det ger mig så mycket glädje och hopp
när jag ser honom springa runt där
med alla de andra barnen- och bara
leker och har kul.
 
Det ska gå bra för dig, älskling.
 
-
 
Inte mycket nytt annars egentligen.
Eksemet är bättre men inte borta.
Nästa vecka blir det samtal med
sköterska angående peg igen.
Förra veckan sa faktiskt läkaren
att om vi nu väljer att operera in
peg, så kan vi kanske ta bort cvk'n 
samtidigt! Jag kunde knappt tro
mina öron. 
Men läkaren kände att F's värden
är såpass stabila att man inte
behöver ta blodprov varannan
vecka, och då ta ett stick i fingret
istället. Men det känns lite tidigt
att ta bort den känner jag.
Vi får se när det närmar sig!
 
 
BARNCANCER | bebis, förälder, leukemi, peg | |
#1 - - Filip L:

Hej! Jag är väldigt intresserad av att komma i kontakt med er, skulle ni vilja maila mig på [email protected] så berättar jag mer.

Tack så mycket!
MVH Filip L​​​

Upp