JUL & NYÅR

 
 
HEJ allihopa!
Vi har, som alla andra, haft det riktigt stressigt
nu under jul och nyår- så jag har inte hunnit
uppdatera här.
 
F går fortfarande och han är så duktig!
Han har även gjort framsteg vad gäller maten
och äter lite leverpastej, ost, skinka och smör
såklart haha. Det är ju inga stora mängder
vi pratar om, så vi kan inte minska på
näringen via peg’en.
Men det är hur som helst framsteg!
 
Granulonet runt peg’en försvinner inte,
inte ens när vi behandlar det med
kortison. Så nu vet jag inte riktigt vad
nästa steg är.
Just nu får F antibiotika 3ggr/dygn då
läkaren tyckte att det såg infekterat ut.
 
Jag tror inte att jag har skrivit detta på
bloggen, men 21. mars är lillen färdig-
behandlad! Det känns så overkligt.
6 månader var han när vi fick diagnosen
och i mars fyller han 3 år.
Så mycket tid och tårar detta har krävt..
 
 
 
 
Nu har vi nästan klarat målet på 50 000,-
till Barncancerfonden via insamlingen!
Om du vill hjälpa till så hittar du länken i
sidomenyn om du använder mobil och
längst upp under ”Länkar” om du är
på datorn.
Valfri summa, varje krona räknas!
 
Jag vill passa på att tacka alla som
följt oss under dessa år; vänner, familj &
främlingar. 
Vi har verkligen uppskattat era fina
kommentarer och tips som ni tagit er tid
att skriva. Ni är underbara!
 
Hoppas ni alla haft en fin jul och vi 
önskar alla en fin start på det nya året ❤️
 
BARNCANCER, FAMILJ | ALL, barncancer, leukemi, mammalivet | |
Upp