SÅ BLEV JULKLAPPSKALENDERN

 
Jag hann göra klart den!
Blev faktiskt riktigt nöjd, men det tog en 
massa tid som jag egentligen inte hade haha.
 
Jag är heeelt slut.
Idag hade jag 3. mäklaren på besök och
nu ska jag försöka välja en..
Det här är inte lätt så tips välkomnas!
Imorgon måste jag ha bestämt mig så
att vi kan börja göra i ordning allt inför
visningar i januari.
 
Så jag ser fram emot att (förhoppningsvis)
kunna slappna av lite i juldagarna.
Och jag ser fram emot en lugnare jul än
ifjol. Även fast vi var hemma så var det
så mycket mediciner F skulle ha, och
biverkningar i form av humörsvängningar
från Kortisonet.
 
I år ska du få en lugn jul, lilla vän.
Du ska inte ha ont eller må dåligt.
I år ska vi ha vår första riktiga jul ❤️
 
BARNCANCER | bebis, diy, jul, julkalender, kortison, leukemi, medicin | |
Upp