FAMILJEN ANNORLUNDA

 
Ikväll kom vi tillbaka till stan efter 3 dagar
i Kungsbacka. Vi har haft såå mysigt!
Varmt, soligt och frisk luft.
 
Min pappa och syster kom hit i förrgår och
det blev kära, tårögda återseenden.
Min syster har inte sett F på 2-3 månader
och min pappa har varit borta i 3 veckor.
F blev heeelt tokig när han såg min pappa
och var en duracellkanin hela dagen, haha!
Även min syster kände han igen direkt och
ville upp och kramas. Han är så fin.
 
Nu måste vi stanna i stan tills på måndag,
då hemsjukvården i Kungsbacka inte
kunde hjälpa oss nu i helgen.
Men vi kommer nog att spendera dagarna
hos min pappa ändå och åka tillbaka på
kvällen igen.
Man måste ta vara på tiden man har med
familjen när man ses så sällan.
 
Livet känns så mycket lättare när man
har familj hos sig som kan hjälpa till.
Även fast vi bråkar ibland, och även fast
dom aldrig riktigt kommer att förstå hur det
är att vara förälder till ett sjukt barn, så gör
dom allt för att hjälpa till.
Jag skulle verkligen önska att jag kunde
träffa mina systrar oftare. Dom är ju även
mina bästa vänner.
Saknar dom hela tiden.
 
 
"Love your family. Spend time, be kind &
care for eachother. Make no room for regrets.
Tomorrow is not promised & today is short."
 
 
Allmänt, BARNCANCER | barncancer, familj, hemsjukvård | |
Upp