AKTIV LITEN SJUKLING

Asså, hade det inte varit för sonden
som sitter fasttejpad i ansiktet på F
så hade nog ingen trott att han var sjuk.
 
För någon månad sen började han
rulla över på mage igen efter långt
uppehåll, och nu kan han vilja ligga
så länge och stödja sig på armarna.
Rullar även tillbaka på rygg själv!
 
Men det roligaste är ju att han lär
sig gå. Jätteduktig är han, och jag
tycker verkligen att det visar hur
stark F är, för att vara under en så
tuff nerbrytning av kroppen.
 
Här får ni äntligen en bild på honom
uppe på benen!
Från en härlig utflykt till Slottsskogen.
 
 
 
BARNCANCER | bebis, läragå, mamma, stark | |
#1 - - Caroline:

Hej! Jag hittade till din blogg igår och har sedan dess läst igenom allt du skrivit från början och jag ville bara säga att jag tycker det är starkt av dig att skriva om er och er sons kamp mot cancern! Jag kommer fortsätta följa er och håller alla tummar och tår för att lille F ska må bättre och bättre för varje dag som går så att han en dag går segrande ur kampen! Styrkekramar till er!

Svar: Hej Caroline,Tack så mycket för alla fina ord!
Det är inte dåligt att ha orkat läsa
hela bloggen, vet att den kan vara
ganska deprimerande ibland haha.
Men F kommer att klara det här!
Tack igen <3
mammatillf.blogg.se

Upp