VÅRT NYA HEM

 
 
HÄR satt vi och myste imorse, medan vi kollade
på vår nya lägenhet. Jag kan inte tro att det är
sant.. Äntligen!
 
Jag hade glömt hur snabbt det går innan man
sitter där och skriver kontrakt haha.
Så nu ska jag och F bli Majorna-bor!
Jag har alltid tyckt om området och när jag var
där på  visningen så kändes allt bara så rätt.
Läget, planlösningen och inte minst den stora
inglasade balkongen.
Granne med Slottsskogen också.
 
Lägenheten ligger typ 10 minuter ifrån där jag
bor nu, så den ligger på gränsen mellan
Masthugget och Majorna. Fortfarande nära till
Linnégatan!
OCH- vi får ha samma hemsjukvård!
Vilket jag tyckte var viktigt för F. 
 
 
 
 
Så nu är vi lyckliga och glada, F och jag <3
Lillen mår också mycket bättre och har inte haft
någon mer feber.
Jag blir livrädd varje gång tempen visar över 38,
och jag tror aldrig riktigt det kommer släppa..
Man vet ju inte vad det är som  orsakar febern
och hur allvarligt det kan vara.

Men nu kan vi njuta av bästa helgen på länge,
hoppas alla ni andra gör det också.
Kram
 
 
 
 
Allmänt, BARNCANCER | bebis, bostad, flytta, hemmet, livet, lägenhet, mamma | |
Upp