INTERNATIONELLA BARNCANCERDAGEN

 
IDAG är det internationella barncancer-
dagen och jag var inne och tände ett ljus
för F på Barncancerfondens hemsida.
Det kan ni också göra om ni vill.
 
Just den här dagen, när barncancer
uppmärksammas särskilt mycket, då
slår det mig som en blixt att just det-
min son har leukemi.
 
En vanlig dag så tänker jag inte så
om honom.
Jag tänker att han är precis som alla
andra tvååringar. För vi vet inte hur
det är att ha ett friskt barn.
Men visst, dagar när man är helt
slut och ändå måste sondmata
varje halvtimme- då tänker vi ju
på att F är sjuk och att det vore så
skönt om han bara ville äta..
Och att han en vacker dag blir frisk-
förklarad, såklart!
 
Om ni vill ge en gåva till fonden
så hittar ni länken under
"Länkar" eller om ni är på datorn
hittar ni den i toppmenyn under
"Superhjälten" ❤️
 
Tack för alla bidrag som redan
har kommit in till fonden, ni är bäst!
Stor kram från oss.
 
 
BARNCANCER | ALL, barncancer, barncancerfonden, bebis, föräldrar, leukemi | |
Upp