SÖNDAG

 
HELGEN har gått snabbt.
F har varit med pappa så att jag har
kunnat packa och försöka planera
vad som måste göras nu sista
dagarna innan flytt.
 
Hade bästa tjejerna över på några
glas och morotskaka igår, det var
riktigt mysigt! 
Jag har ju inte hunnit träffa någon
på jättelänge eftersom det har
varit så mycket hemma med flytt
och allt.
 
 
 
F mår bra, fortfarande ingen feber
eller fler tecken på öroninflammation.
Han smakade även lite på 
morotskake-toppingen idag!
Så har han börjat prata så himla
mycket nu och jag håller på att
skratta ihjäl mig ibland haha.
 
Men han är lite jobbigare att lägga
nu, han har sååå mycket energi
plötsligt vid läggdags.
Han ligger och ropar på hunden
och försöker säga saker som 
får mig att skratta 😂
Och 9/10 gånger kan jag inte
hålla inne skrattet så då får
jag addera 15min på läggningen.
 
Hoppas alla haft en fin helg!
 
BARNCANCER | |
Upp