MIN GLADA KILLE

 
 
Från dagens dusch! ❤️
 
F är alltid så glad och go. Det är så
fantastiskt, efter allt han gått igenom.
Jag är så stolt över att få vara mamma
till detta lilla underverk!
 
Idag var F och pappa på sjukhuset.
Det var möte med en magdoktor och
en läkare från avdelningen.
Dom vill försöka ta reda på varför
F fortfarande kräks rätt ofta, och om
det finns en fysisk anledning till varför
han inte vill äta.
Nästa steg blir gastroskopi igen.
Kamera ner i halsen och magen.
Men det kan ju leda till ett svar.
 
Jag var tyvärr för dålig för att följa
med idag. Dessutom vill jag inte
riskera att smitta ett barn på avdelningen.
Jag trodde att jag var på bättrings
väg, men har börjat bli febrig och
illamående igen.
Så jag får nog åka till min pappa
några dagar igen.
Verkar ju som influensa.. Typiskt.
 
 
 
 
BARNCANCER | ALL, bebis, leukemi, maggastroskopi, matning | |
Upp