SOMMAR

 
 
HEJ alla fina människor,
 
Jag blir så glad över att så många fortsätter
följa vår resa, även fast jag inte hinner skriva
mycket just nu!
 
Jag jobbar några dagar i veckan och de
övriga dagarna har jag F.
Och vi har faktiskt hunnit med lite roliga
utflykter nu under sommaren.
Vi var på Liseberg, (vilket F älskade!),
vi åkte till Borås till farmor och farfar,
vi har varit vid havet och plaskat lite
och haft underbara dagar på landet.
 
Inte kunde vi tro för ett år sedan att
vi skulle kunna få såna här dagar- då
livet känns helt normalt.
Det är dock lika jobbigt varje gång
man "kommer på" att F är sjuk.
Det är en sorg man lever med jämt.
 
Men vi försöker tänka positivt och
det är ingenting som tyder på återfall.
För er som inte kommer ihåg det så
kommer behandlingen pågå tills
mars 2018.
Det är vi som ger cytostatika i tablett-
form själva hemma.
 
F utvecklas helt normalt, och han pratar
och räknar nog bättre än de flesta!
Han kan räkna till 12 när han inte väljer
att säga det i fel ordning haha.
Känns som att han gör det så att jag
aldrig ska kunna fånga det på film!
 
"Mamma gullig" sa han här om dagen.
Jag kände tårarna tryckte på och jag
blev så himla glad.
Tänk att något så lite kan betyda så
mycket. 
Min fina, lilla pojke- så älskad du är.
 
 
BARNCANCER | ALL, barncancer, föräldrar, leukemi, mamma | |
Upp