UPDATE

 
HEJ alla fina!
 
Nu var det länge sedan jag bloggade.
Ni förstår jag har börjat jobba lite grann!
Så det har varit mycket nu under 
upplärningen.
 
Jag har verkligen en nyfunnen respekt
för alla working moms/dads!
Det är skit tufft att vara borta från sitt
barn såhär mycket..
Nu blir det inte så mycket för mig efter
sommaren, men ändå! 
Gud vad jag saknar min fina kille när
jag jobbar långa dagar.
 
Idag har vi haft ännu ett möte med 
nutritionsteamet samt varit på Dagvården
för kontroller.
Alla värden såg bra ut!
Vi ska försöka minska lite på F's
dygnsmängd mat igen- för att se om
han blir mer intresserad av att äta.
Jag är tveksam fast jag är villig att
pröva vad som helst för att få honom
att börja äta.
 
 
 
Annars händer det rätt mycket på
tal-fronten, idag t.ex så sa han:
"Inte nu pappa!"
Han börjar sätta ihop fler och fler ord
och det är så sjukt roligt det som 
kommer ut ibland, haha.
 
Kramar från oss.
BARNCANCER | |
Upp