DET FINNS KÄRLEK I VÄRLDEN

 
FÖRRA veckan såg jag ett meddelande
som jag hade missat.
Det var från en kvinna som gör egna
smycken och hon ville så gärna göra
något till mig. Hon hade ju förstått att
F var sjuk och hon blev berörd och
kände att hon villa göra något.
 
 
Hon frågade vilka färger jag gillar och
om jag skulle vilja ha en berlock på
med en bild på F.
Såklart ville jag det!
Och nu idag öppnade jag ett brev
som fick mig att börja gråta.
 
Armbandet var så fint och det var
så många känslor som kom på en
och samma gång..
Glädje, rädsla, hoppfullhet, kärlek.
Det har varit kämpiga veckor med
tunga besked, men det här-
Det fick mig att må bra.
 
Min lilla fina kille.. 
Hur hamnade vi här?
 
-
Hon kallar sig @myztica på Instagram,
om ni vill se mer av hennes fina,
personliga smycken ♡
 
BARNCANCER | armband, barncancer, bebis, mamma | |
Upp