F 2 ÅR!

 
IMORSE vaknade en 2-åring hemma hos mig!
 
Jag kan knappt tro att jag är mamma till en 2-åring,
tiden går så himla fort, trots allt vi har varit igenom.
Jag tittade på 1-årsfotografierna och jag nästan grät
så stor du har blivit sen dess.
Men du är dig lik, fortfarande lika söt med ett leende
som smälter vilket hjärta som helst.
 
Jag är så stolt över dig, tänk så långt du har kommit.
Du är stark, så snäll, charmig, smart och underbar.
Varje dag med dig är en gåva och vi är så tacksamma
för att du fortfarande finns hos oss.
Jag älskar dig mer än allt, och jag kommer alltid
att stå vid din sida.
 
-
 
Idag har vi firat med morfar och moster, men vi slapp
tyvärr inte undan sjukhus.
F's eksem blir bara värre, han är illröd över stora delar
av kroppen och det ser förfärligt ut.
Så när vi förra veckan såg att vi hade fått en tid på
Hudmottagningen på F's födelsedag, så ville vi inte
boka om. Detta måste vi få ordning på!
 
På lördag kommer F's andra moster och hälsar på,
så ska vi ha ett familjefirande på söndag.
Det blir ett riktigt långfirande i år haha.
Men så blir det när släkten befinner sig lite överallt.
Det är bara roligt för F.
 
 
Tack för alla fina gratulationer idag, ni är bäst!
 
 
BARNCANCER | |
Upp