FÖRSTA GÅNGEN I BADHUS!

JAPP, ni läste rätt!
Vi kunde äntligen ta med F till ett badhus!
Det var ju det första jag ville göra efter att
cvk'n togs ut, men i början med peg'en,
(slangen/knappen på magen), så skulle
vi avvakta.
Och sen bröt han ju benet..
 
 
 
Det kom upp i samtalet med sjukgymnasten
förra veckan- att jag hade längtat så
efter att ta med F till simhallen och så
hände detta med benet.
Men då sa han att det vore en bra idé att
göra det nu för att träna benet!
F vill ju inte stå på det och i vattnet blir
ju kroppen lättare att bära på.
 
Så igår åkte vi till Vallhallabadet!
Först tyckte F att det var lite läskigt och
antagligen var det obekvämt med flyt-
ringarna(?) på armarna.
Men sen började han plaska och leka
och skratta som bara han kan.
Helt underbart att äntligen kunna göra
detta med min son!
 
Dock var inte varmbadet öppet och jag
måste säga att "barnpoolen" samt
resten av badhuset gjorde mig lite
besviken. Det var ganska litet och trångt 
och i barnpoolen (0-6 år) kunde inte ens
F stå på botten.
Men nästa gång åker vi dit när varm-
badet är öppet!
 
Nu ska jag lägga mig, det har varit en
lång dag på sjukhuset idag också.
Kram & godnatt!
 
 
BARNCANCER | barncancer, leukemi, mamma | |
#1 - - Anonym:

Härligt! /Anna

Upp